Yazlıkta Teyzemi Siktim

Selamlar yeni erotik hikaye okurları
ben Istanbuldan Ahmet, 25 yaşındayım, kumral saçlı, 1.80 boyunda, kapı gibi sayılacak vücutlu ve yakışıklılıkta iddalı tarz birisiyim. Beni geçelim, size itiraf edeceğim olay geçen sene, öz teyzem Nigar ile benim aramda geçmiştir, ve hiç beklentim olmadan meydana gelmiştir. Teyzem 38 yaşında, sarışın 1.78
boylarında, sütün gibi bacakları olan, güzel götlü, kendine çok iyi bakan bir kadındır. 11 yaşında (Gökhan adında) bir oğlu olmasına rağmen.

Geçen
sene, tatile nereye gitsem diye kara kara düşünüyordum. Kız
arkadaşımdan ayrılmıştım ve bütün samimi
arkadaşlarımda çoktan bir yerlere tatile gitmişti. Çok
sıkılıyordum. Okulun stresini anca yaz tatillerinde yabancı
turistlerle atabiliyordum. Ama o yaz hem ekonomik yönden hemde
arkadaşsızlıktan birşeyler yapacak durumda değil
gibiydim.

Herneyse
ben bu düşünceler içindeyken Almanyadaki teyzem Nigar bizi aradı.
Annemle uzun uzun konuştular, bende konuştum ayıp olmasın
diye. Hal hatır işleri. Teyzem sordukça soruyor “Tatilde ne
yapıyorsun?” falan. Anlattım durumu. “Yaa, zaten bende onun için aramıştım. Bu sene enişten tatile
gelemeyecek, izin ayarlayamadı. Emre ile gelicem. Sende bizimle Muğla’ya gelirmisin? Hem bizim
başımızda durursun, hemde tatil yapmış olursun.”
deyince, ben düşünmeden hemen kabul ettim.

Teyzemlerin
Muğla’da havuzlu mavuzlu villası vardı ve bedava tatil için çok
güzel bir yerdi. Anlaştık, gün zaman
kararlaştırıldı, onlar aktarmalı uçakla direk oraya
gidecek, bende burdan otobüsle gidecektim. Neyse gün geldi gittik, Dalaman’da
buluştuk. Sarıldık hasret giderdik falan, sonra yola koyulduk.
Eve vardığımızda çok yorulmuştuk. Duş falan
aldık, biraz dinlendik. Sonra ben havuzu doldurmaya koyuldum. Teyzem
sıcaktan bunaldığı için, çoktan bikinisini giymişti
bile.

Teyzemi o bikinisiyle
görünce birden afalladım. Havuzla uğraşırken onlarda
masayı şezlongu falan hazırlıyorlardı. Çok
yorulmuştum, teyzem içecek bişeyler getirdi ve mola verdik. Havadan
sudan konuşuyorduk. Teyzem o sırada kendine yağ sürüyordu,
“Ahmetciğim, sırtımı yağlasana canım.” dedi. Ben
direk “Tamam teyze.” dedim ve ekledim “Ama eniştem burda olsaydı bu
bikiniyi giyemezdin, onuda bil.” dedim. Teyzem pis pis sırıttı
ve “Bırak canım o mıymıntı herifi, bir izin
ayarlayıp tatile bile gelemedi.” dedi. Gülüştük.

Sırtına
bolca güneşyağı sürdüm ve iyice yağlamaya koyuldum.
Omuzlarından daireler yapa yapa aşağılara doğru iniyordum. Yaptığım hem masaj hemde
yağ sürme gibi bişeydi yani. İnceden
inceden sorular sorup alıcı gözüyle teyzeme bir baktım. Bacaklar
ve kalçalar taş gibiydi. O kadar çok güneşyağı
sıkmışımki fazla geldi ve belinden göbeğine doğruda yağladım. Sonra elimi
bacaklarına sildim. Teyzem “Sağol canım.” dedi. Havuz da
dolmuştu. Küçük yiğenim Emre ile ben, direk atladık havuza.

Biz
havuzda Emre ile oyunlar şakalar falan yaparken, teyzem
güneşleniyordu. Sonra teyzem de havuz başında bulunan duşun
altına girip yağlardan kurtuldu ve bir balıklama
atlayışla bize katıldı. Villanın kocaman havuzunda
üçümüz keyif yapıyorduk. Emre annesine şakalar yapıyor, “Ahmet
abi sende, sende…” diyordu. Teyzem de su atıyor
ve şakalara katılıyordu. Bende şakalaşmalara
katılarak Emre’yi suya sokup sokup çıkarıyordum. Teyzem üstüme
atladı beni suya bastırmaya çalıştı, bende daldım
teyzemi bacaklarının arasından omzuma alıp yukarı
fırlattım. Çok eğleniyorduk.

Teyzemle
şakalaşmak daha çok hoşuma gitmişti. Ben artık Emre’yi
bırakıp direk teyzeme şaka yapmaya
başlamıştım. Fırsattan istifade akşama 31
malzemesi çıksın diyerek. Teyzemin bacaklarına ve
çaktırmadan poposuna elliyor, sikimi ufak ufak ta olsa sürtüyordum.
Sikimin dikelmeye başladığını hissettim. Teyzem de
oyundan çok hoşlanmış, “Yeter.” dediğim halde durmadan
devam ediyordu. Bende ‘Sen misin?’ dedim içimden ve teyzemi
kaptığım gibi sıkıştırdım havuzun
kenarına, arkasına geçip yüzüne gözüne su
atıyordum öbür elimle de.

Malum
bu sırada dikelen sikim inceden inceden teyzemin
o güzel götüne değiyordu. Bende çaktırmadan abandıkça
abanıyordum. Teyzem de kurtulmaya çalışıyor, kendini bana
doğru itiyordu. O sırada kazık gibi
olan sikim dehşet bir baskı yapıyordu
teyzemin götüne. Ve o serin suda ateş basıyordu beni. Kontrolumu
kaybetmek üzereydim. Ama teyzem ısrarla oyuna devam ediyordu. Teyzem de
bunun farkına varmıştı sanırım
ve kendince zevk peşindeydi kanımca. Her neyse az sonra
şakalaşma bitti, çıktık duş aldık.
Karnımız çok acıkmıştı,
yemek yedik.

Gece
ilerledi biz teyzemle muhabbete koyulduk. Emre uyumuştu. Ev çok büyük
olduğu için her yeri kilitleyip kontrol etmek oldukça
zordu, evde bol bol oda ve banyo vardı. İlk
günün yorgunluğu deyip, odalarımıza gittik ve erkenden
yattık. Yatar yatmaz gündüz teyzemle olanları düşünüp
asılmaya başladım. 1 posta 31’den sonra mışıl
mşıl uyudum. Sabah oldu yine aynı muhabbetler, kahvaltı,
havuz, güneşlenme v.s. Bu süre zarfında dünkü olanları
düşünüp “Teyzemi sikebilirmiyim acaba?” sorusu vardı kafamda…

Ve deneyelim görelim
felsefesi ile başladım işe. Havuza girdim. Yine üçlü
eğleniyoruz, oyun falan derken, dünkü muhabbet, şakalar falan aynen
tekrar yaşanıyordu. Teyzemle bayağı ilerlettik, samimi
olduk. Teyzemi kucağıma alıp havuza atıyor, havuzda
çaktırmadan orasını burasını elliyor,
sıkıyor, hatta dalıp poposunu, bacaklarını
ısırıyordum. Teyzem de çok normalmiş gibi tepki vermiyor,
aksine zevk aldığını imalı bakışlarla
anlatıyordu. Teorim gerçekleşiyormuydu? Daha tatilin bitmesine 15 gün
vardı ve hergün o sıcakta 31 çekilmezdi.

Havuzda
şakalaştıktan sonra kurulanıp şezlongda
güneşlenip enine boyuna muhabbetler ediyorduk. Teyzem beni
yağlıyor ben onu yağlıyordum. Ufaklıksa kafasına
göre tek başına yüzüş stillerini deniyordu. Teyzem sırtüstü
yatmış güneşleniyordu, “Ahmetciğim yağlasana beni
biraz.” dedi. Ben direk aldım yağı ve “Dön
sırtını.” dedim. “Ne güzel yatıyorum, kalkamam, önce önümü
yağla canım.” dedi. Bende “Tamam.” dedim.

Ve başladım
kollarından yağlamaya. Teyzem gözlerini kapamış muhabbette
devam ediyor, bende sikimin dikelmesini gizlemeye çalışarak
yağlamanın zevkini sürüyordum. Üst kısmı mıncık mıncık
yağladım, sıra bikininin alt kısmına ve bacaklara
geldi. Elime yağı bolca döktüm ve yağlamaya başladım
bacaklarının üstünü. Yağlar aralara doğru kayıyor
bende elimi bacaklarının arasına sokup akanları
topluyordum. Baldırları elimdeydi, çıldırmaya
başlamıştım. Elimi bacak arasında gezdirip,
bacaklarının arasına hükmeder şekilde yağlamaya devam
ediyordum. Bir yandan da teyzemi kesiyordum, o görüntüyü gördükçe sikim
patlayacak gibi oluyordu.

Teyzem
de bacaklarını hafifçe açarak gevşedi. Ben ellerimle komple
bacakları kavrayıp yağlarken, parmaklarım da ufaktan
ufaktan bikinisinin ağ kısmına
değiyordu. Çıldırmamak elde değildi. Resmen
ağzımdan salyalar akıyor, teyzemin amcığını
mıncıklamamak için kendimi zor tutuyordum. Teyzem
bacaklarını biraz dikti ve ben kasıklarından bikinisinin
popo hizasına kadar olan kısmını
yağlamaya ve ellemeye başladım. Artık muhabbet
kesilmişti. Teyzem gözlerini açmıyor, çatlayan sesiyle bişeyler
demeye çalışıyordu, “Efendim teyze?” dedim.

“Çok”
güzel masaj yapıyorsun. Devam et.” dedi ve adını koydu. Bende
“Sağol.” dedim ve muhabbet kesildi. Sözde masaja devam ediyordum. 2 elimle
2 bacağını komple kavrayıp, sıkıp
bırakıyordum. Kasıklarına kadar parmaklarım gidip
geliyor, arada bir parmaklarımı ağına
çarptırıyordum. Teyzem acayıp rahatlamış bir
şekildeydi ama ben kaskatıydım. Sonra yavaşça diz
kapaklarına doğru indim, baldırlar,
bilekler falan derken, “Yeter mi?” dedim, “Sağol canım.” dedi. Direk
tuvalete gidip hızlı bir 31 çektim. Rahatlamıştım.

Güneşlendik.
Tekrar havuz falan derken yine akşam
olmuştu. Teyzeme “Canım çok sıkılıyor, tatile geldik
hep evdeyiz…” dedim. Teyzem de “Haklısın ama napalım Emre var,
çocuğun düzeni bozulmasın. Biz de evde
eğleniriz canım.” dedi. “Nasıl?” dedim. Kalktı Almanyadan
getirdiği viski ve vodka şişelerini gösterdi ve “Bunlarla, kendi
kendimize…” dedi. Benim birden gözlerim parladı, göz bebeklerimde “Am
Resmi” çıkmışcasına :) ))
Akşam yemekten sonra ufak ufak içmeye, muhabbete koyulmaya
başladık. Emre havuzda çok boğuştuğu için
yorulmuş ve erkenden uyumuştu. Teyzem onu yatağına götürdü
ve geri geldi…

Teyzemle
ben baş başa ve alkol, birde benim azgın yarrağım
vardı ambiansda. Teyzem çıtırdan müzik açtı. Ben hemen
hızlı CD’leri taktım, muhabbete devam modeli. Gece 01:00 falan
olmuştu saat. Teyzem “Bu müzikten başım ağrıdı,
biraz da slow dinleyelim.” dedi. “O.K.” dedim, değiştirdim CD’yi, Slow parça koydum. Ama nafile ben azmıştım bi kere, sikim bi dikeliyor bi
iniyordu, vinç gibi. Aklıma slow dans etme ayakları geldi, hep
işe yarardı slow dans şekli. “Teyze yiğeninle slow bi dans
yaparmısın?” dedim. Teyzem hafif çakırkeyf ve sömürücü bi
bakışla “Tamam.” dedi.

Kalktık,
Titanic’in parçası ile dansa başladık. Ufaktan ufaktan teyzemin
belini kavradım. Teyzem de ellerini attı boynuma, ninni gibi
sallanıp arada bir 2 laf edip gözgöze geliyorduk. Benim ellerim belinde
geziyordu, artık komple sarılmıştım teyzeme. Teyzem de
dirseklerine kadar boynuma sarılıp tek vucut olmamıza izin
verdi. Ellerim ufaktan kalça tanga ipine değiyor, sikim
yine dikeliyor, teyzem kafasını omzuma koymuş ensemdeki saçlarla
oynuyor, dairesel parmak hareketleriyle içimi bir tuhaf ediyordu. İki elim teyzemin belinde, dairesel hareketler yapıyor,
akordiyon çalar gibi öz teyzeme iş atıyor, çift el sırt, omuz,
kalça, popo kenarı falan ne varsa okşuyordum.

Yaklaşık
45 dakika bu tarzda CD bitene kadar dans ettik. Alkolün de etkisiyle iyice
azan ben, “Bi daha koyalım CD’yi?” dedim. Teyzem
“Olmaz, yoruldum, oturalım.” dedi. “O.K.” dedim. Karşılıklı öyle bönbön oturuken, teyzem birden bacaklarını
uzattı üstüme ve “Ne eğlendik bugün, dimi?” gibi soruları ile
beynimi yormaya başladı. Ben azmıştım, bi kere girsem
amcığına ömrümden 10 yıl gitsin hesabı dinliyordum
teyzemi. Teyzem durmadan birşeyler anlatıyordu…

Bende
kuzu gibi dinliyor, kucağımdaki bacakları okşuyordum.
Teyzemin sütün gibi bacaklarını.
Teyzemse anlattıkça anlatıyordu. Bende bacaklarına elledikçe
elliyordum. Sexy sexy bakışlar atıyor, “Eniştenden illallah
ettim…” diye devam ediyordu. Bende (Ne eniştesi? Tanımıyorum…)
der gibi tavırlarla dinliyordum teyzemi. Derken evin biryerlerinden bir
iki ses, çatırtı pıtırtı falan geldi. Teyzem
“Noluyor?” dedi, “Yoktur bişey, boşver…” dedim, ama teyzem alkolün de etkisiyle irkildi. Bende içimden “Şansa bak amına koyayım, gece nasıl bitti..” diye söyleniyordum.

“Dur”
ben bir etrafa bakayım.” dedim ve kapıya bacaya baktım, her yeri
iyice kilitledim. “Heryer
kilitli bişey olmaz…” falan dedim, ama teyzem bu tripte ısrar etti.
Bende bişey demedim. Neyse muhabbete devam ettik, tantana ve saire derken yatma zamanı gelmişti.
“Yatalım teyze, yarın yine eğlenicez.” dedim, teyzem de “Tamam
ama ben korkarım şimdi koca evde, nasıl uyurum…” dedi. “Korkma
teyze ben varım, bişey olursa bağır.” dedim. Teyzem “Niye
bağırayım ayol, sende yanımda yat.” deyince dünyalar benim oldu. Bende masum bi şekilde “Tamam.” dedim.

Teyzem
de sevindi ve üst kata çıktık. Ben soyundum bi boxer’le girdim
yatağa, teyzem “Çocuğu çişe
kaldırıp gelecem.” dedi gitti. Velhasıl 5 dakika falan geçti
benim gözler kapanır gibi oldu. Teyzem tekrar geldiki bir tanga ve
üzerinde tül bi gecelik mi, sabahlık mı var, çözemedim. Neyse teyzemi
o halde görür görmez sikime kan pompalandı. “Teyze öylemi yatıcan?”
dedim. Teyzemden “Napayım, hırsız gelir diye bu sıcakta
elbiseylemi yatayım?” cevabını alınca sustum. Geleneksel
iyi geceler v.s. muhabbetinden sonra, Teyzem “Duydun
mu, yine bir tıkırtı oldu…” diye başladı, “Yok,
bişey duymadım teyze. Bişey olmadı.” dedim.

Oldu,
olmadı falan derken, kendi kendime “Bu gece uyutmaz bu beni.” dedim,
kalktım baktım geldim 2 dakika sonra, “Yok
bişey, çocuk da iyi.” hesabı. “O.K. gel hadi.” dedi. Gittim yerime
yattım. Kocaman yatak amına koyayım,
sittin sene değemezsin, dokunamazsın. Tek umudum bir
tıkırtı idi. Ve nitekim teyzem “Bak
yine oldu.” deyince. “Teyze ben sana sarılayım, öyle uyuyalım.
Bişey olmaz, ben varım.” dedim. Teyzem de “Tamam o zaman .” dedi ve
gülerek yan döndü, bende sokuldum yanına yattım, elimi beline
attım. Sonunda istediğim olmuştu.

Koyun
koyuna gelmiştim teyzemle. Bu şekile gelince
teyzem “Uykusunun kaçtığını” söyledi. Konuşmaya başladık fıkralar v.s. anlatarak
eğlenmeye kahkahalar atmaya başladık. Bende kalkan sikimi
inceden inceden teyzeme dayamaya başladım. Yine kazık gibi olan sikim, altında tanga ve üzerinde ince bir geceliği olan teyzeme iyice yamandı. Sikim artık boxer şortumdan
dışarı falan çıkar pozisyondaydı ki
teyzem “Hadi uyuyalım artık.” dedi ve arkasını döndü.

“Tamam.”
dedim. Teyzem kıçını bana doğru
biraz daha çıkardı ve gülerek “İyi geceler canım.” dedi.
Bende kalkan sikimi ufak hareketlerle ona sürtüp zevk almaya
çalışıyordum. Az sonra sikimi iyice bastırmaya
başladım ve belindeki elimle de göbeğini okşuyordum.
İyice delirmiştim. Dayanacak taakatim
kalmamıştı artık. Bakıyordum teyzem de ufaktan
kımıldıyor, götünü yarrağıma değdiriyor ve
çekiyordu. Bende cesaretlenip göbeğindeki elimi ufak ufak tanganın içine soktum. Parmaklarımla amının
ufacıcık kıllarına elliyordum. Yanıyor bitiyordum.

Hiç
ses yoktu, konuşmuyorduk, sadece teyzemin ufak mır
mır’ları, benim de hızlı nefes alıp verişlerimiz
duyuluyordu. Sanki 40 yıllık evliymişiz ve her akşamki gibi
sikişmek için ön hazırlık yapıyormuşuz gibiydik.
Parmaklarımı ufak ufak bastırıp elimi amının
üzerinde gezdiriyordum ve volkan gibi olan yarrağımı götüne
bastırdıkça bastırıyordum. Dayanamıyordum, ani
sayılacak bir hareketle amının üstünde
gezen parmaklarımı iyice amcığını kavrayacak
şekile getirerek parmaklarımla amının dudaklarıyla
oynamaya koyuldum.

Hiç
konuşmayıp, ufak iniltiler eşliğinde, teyzemin sulu
amcığına iyiden iyiye ellemeye, parmaklarımı gezdirip
avuçlamaya başladım. Teyzem de bunun üzerine bir eliyle benim
kalçamı sıkarak, hadi artık der gibiydi. Orta
parmağımı teyzemin amcığına sokup
çıkardım ve ağzına uzattım, dudaklarına değdirdim.
Yavaşça parmağımı emip
gözlerini açtı ve birden bana doğru dönerek,
dudaklarıma yapıştı. Ama zaman öpüşme zamanı
değildi, çünkü heran boşalabilirdim. Kendimi
geri çekerek, sert bir hareketle teyzemi kendime çekip tangasını yana
aldım ve hayatımda daha önce hiç abanmadığım kadar
şiddetli bir şekilde, yarrağımı amına
abandım.

Teyzemin
amından “Caaarrt.” diye ince bir ses geldi ve
teyzem “Ihhhhhh…” diye inlemeye başladı. Daha dururmuyum, deli
gibi pompalamaya başladım. Vücudumum her yeri terlemiş terden gözlerimi
açamaz olmuştum. Saatte 220 km. hızla gidip geliyor, bir yandan da
teyzemin omuzunu ısırıyordum. İki
elimle kalçasından tutup, teyzemin amına yarrağımı
batırıp batırıp çıkarıyordum. Teyzem biryandan
ben biryandan deli gibi inliyorduk. Taşşaklarımı bile
amcığına sokmak istercesine çatur çutur basıyordum öz
teyzeme.

Derken
birden kendimden geçtim ve boşaldım, son anda sikimi
çıkardım ama üstümüz başımız döl olmuştu. Derin
bir “Oohh.” çektim ve sırt üstü uzandım. Teyzem de ‘ahhlar ohhlar’
içinde bana dönüp dudaklarıma yapıştı. Sessizlik o anda
bozulmuştu. “Erkeğim benim!” deyip güldü ve öpüşmeye devam
ettik. Dur durak bilmiyorduk, ben teyzemin amını,
götünü, memelerini ellerken, teyzem de sikimi sıvazlıyor, oramı buramı
ısırıyordu.

Teyzem
aşağıya doğru inip sikimi
ağzına aldığında, sikimi koparacak zannettim. Deli
gibi emiyordu ve anında yine kocaman yapmıştı sikimi.
Taşşaklarımı emiyordu, acı
çeksemde manyak zevk alıyordum. Sikim
taşşaklarım, tam takım ağzında, sakız
çiğner gibi çiğniyordu. Derken göt deliğimi yalamaya
başladı. İlkin irkildim ama deli bir zevkti, öz teyzem benim
sikimi, taşşaklarımı emiyor, göt geliğimi
yalıyordu. Dili götümün içindeydi resmen. Benim yarrak daha önce hiç olmadığı
kadar sertleşmişti ve büyümüştü.

Birden
toparlanıp teyzemi çevirdim ve önüme domalttım. Amıyla göt
deliğinin arasını yalamaya başladım. Apış
arasından bana bakıyor, kafamı daha da bastırıyordu.
Teyzemin amcığından deli gibi sıvılar akıyor,
onları da yalıyordum, amının
dudaklarını emiyordum. Götünü ayırıp tertemiz deliğini
yalamaya başladım, çok zevkliydi. Ağzıma sıçsa yine de
devam etmek istiyordum. Götünü deli gibi yalarken teyzem boşaldı.
Hemde ne boşalma, amından sular oluk oluk
akıyordu. Teyzem kasılıp gevşiyordu, aynı zamanda göt
deliği de gözümün önünde açılıyor kapanıyordu.

Böyle
bir duygu yaşanamazdı. Derken teyzemin götünü ısırmaya,
ufak ufak göt deliğine parmak sokmaya
başladım. Parmağım içindeki kıkırdaklara
değdikçe, sikim daha da kasılıyor,
kendimden geçiyordum. Sonra iki parmağımı göt deliğine sokmaya başlayınca teyzemin sesi arttı.
Aynı zamanda amcığını yalamaya başladım,
teyzem dayanamıyordu, “Yarrağını yalamak istiyorum.” dedi.
Yatarak 69’a geçtik, ben üstteyim teyzem altta. Ben teyzemin amını
götünü yalıyorum, parmaklarımı götüne sokuyordum, teyzem benim
sikimi götümü yalıyor, taşşaklarımı
ısırıyordu…

Sonra
pozisyon değiştirdim, teyzemin
bacaklarını omzuma alarak, yarrağımı göt deliğine
dayadım, ilk önce alamadı. Zorlaya zorlaya sokuyordum,
yarrağımın kafası ufak ufak girmişti. Pütür pütürdü
teyzemin göt deliği. Ellerimle götünü sağa sola ayırıp var
gücümle kökleyince, teyzem sağlam bir çığlık attı ve
gözlerinden yaş geldi. Artık teyzemin göt deliği sikilecek
kıvama gelmişti, deli gibi basıyordum. Kriko gibi
çalışıyordum, pompalıyordum. Teyzemi çevirdim,
domalttım. Bir daha soktum götüne, yine bir çığlık
attı teyzem. Sonra deli gibi inleme sesleri eşliğinde götüne
basmaya devam ettim. Teyzemi saçlarından tutup kendime çekiyordum ve
taşşaklarımı amına vurdura
vurdura götüne basıyordum. Derken deli gibi patladım ve götünün içine
boşaldım.

Boşalmıştım,
ama teyzemi sikmeye doyamıyordum. Teyzem de sikilmeye doymuyordu.
Sikişirken, teyzem sürekli “Fick mich! Los gibs mir! Ich bin Deine Hure!
Ich bin Deine Schlampe! Fick mein Arsch! Ich möchte Deinen riesen Schwanz! Du bist der Beste Arschficker! Fick mich schneller! Los mach mich fertig! Bums mich knallhart! Jaa schneller, mein geiler Hengst! Fick Deine saugeile
Tante!” gibi almanca birşeyler söylüyordu, ben de kendimi bir porno film
yıldızı gibi hissediyordum. Teyzemin memelerine yumulup meme uçlarını
emmeye başladığımda teyzem zevkten ağlıyordu, kendi
kendine konuşuyordu, beni tokatlıyor, öpüyor
ısırıyordu, her yanımı tırnaklarıyla
tırmalıyordu. Göğüslerinin üstünde amerikan 31’i çekerken
parmaklarımı yalaması beni çıldırtıyordu.

Gece
boyunca 3 kere daha siktim teyzemi, iki sefer amdan bir sefer de götten olmak
üzere. Daha önümde 15 gün vardı, ama sanki yarın bi daha
sikemeyecekmişim gibi tadını çıkarıyor, bütün gücümle
teyzemi abondone ediyordum. Ufak yiğenim uyuyunca, teyzem artık evde çırıl
çıplak geziyordu. Mutfakta, tezgah üstünde, masa üstünde, havuz
başında, bütün odalarda, 3 banyoda, her türlü pozisyonu deneyerek
teyzemi siktim. Hem de ne sikme! Teyzemi tam 15 gün boyunca, deliler gibi, bağırta
bağırta, porno film yıldızlarına taş çıkartacak
şekilde siktim…

Almanyadan
sürekli telefonla arıyor beni artık, bir ihtiyacım olup
olmadığını soruyor, konuşuyoruz. Almanyaya gittiğinden
beri tam 3.000 Euro yolladı bana. Bereket
versin! Hem am göt, hem de para. Teyzem bu sene tatile
yine eniştemsiz gelecek ve deliler gibi sikişmeye devam edeceğiz…

Fırsatın
nerden geleceği belli olmuyor. 40 yıl düşünsem, bir gün öz
teyzemi sikeceğim aklıma gelmezdi. Ama yukarıda itiraf
ettiğim gibi teyzemi siktim işte! Demek ki akraba,
eş, dost demeden, her fırsatı değerlendirmek, her
kapıyı zorlamak lazımmış…

This entry was posted in Cinsellik and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.